.

suka makan ubi

XDA SEMANGAT

Posted by miss ubi | 7:16 PM | | 4 comments »

Aku mau mencoret la nie...beberapa arini otak aku xwaras..xsedap bdn..sensitif..negatif..plus...minusblogger-emoticon.blogspot.com..bc blog xda mudblogger-emoticon.blogspot.com..just tgk2 blog kwn2 ja..mau mencoret pon xtau apa mau coret..blogger-emoticon.blogspot.comnie mencoret pon melalut2 ja..aku rs mau ja balik umah buruk aku lablogger-emoticon.blogspot.com..wlpun buruk ati tenang ja..xtension..xsabar mau abis u nie..boringnya la d u nie..studyblogger-emoticon.blogspot.com..asgmnt..exam..tu ja..beulang tiap sem..eeee xmud sgt2blogger-emoticon.blogspot.com...mgu dpn mula uda midterm exam..arap2 xsakit la..blogger-emoticon.blogspot.com....rindu kwn2 lama..miss ur all....besnya time dulu d POLITEKNIK KOTA KINABALU...kwn2 suma bes......rindunya ngan PIJA, B, EDNA, DORA, MEL, ZILA and SINAR...napa la kamu suma diam ja nie...warghh...k la mau mamam lu la..rutin time tension..n xda mud...bye..selamat beramal..blogger-emoticon.blogspot.com

4 comments

  1. incik neng // February 7, 2009 at 6:08 AM  

    lek lek...dok melesia pon nak tensi tensi


    *penah ke hari hari makan ikan je..wawawawa

  2. miss ubi // February 7, 2009 at 11:12 AM  

    xda la....sy everyday ja mkn ikan..hari2 2 xdalah..

  3. eliza // February 7, 2009 at 12:19 PM  

    jgn tensen2 study dik..
    blaja utk midtem..gudlak k!

  4. miss ubi // February 8, 2009 at 12:57 AM  

    hehe..ok.ok..xpa sis saya sewel kejap ja...karang nnt mesti ok..TQ 4 ur wish..