.

suka makan ubi

AKU BUKAN seperti yg ko harapkan..

Posted by miss ubi | 11:56 AM | , | 7 comments »

"Akhirnya aku juga yang salah...apapun aku lakukan aku juga yg salah..ianya kembali seperti dulu huhu...walaupun aku yg sakit ati...akhirnya cerita jd mcm tu juga...tapi...aku manusia biasa...terukk....xla bek mana pon...xpala asal dia bahagia..semoga dia ditemukan dgn org yg lebih memahami..menyayangi..paling penting menghormati..."

7 comments

  1. KhaLifah feDi // February 14, 2009 at 12:17 PM  

    akan ade penganti utkmu teman..dun wory..
    senyum selalu n ceria ok..
    tamao sedey2 arr..
    lalala...*senyum tawar*

  2. GaAd // February 14, 2009 at 8:36 PM  

    Sorry It must be so cruel but its life...
    sesape pun tentu melaluinya dan ketabahan adalah
    segala galanya tuk hari esok.... yeah kan kamu masih menuntut dan sepatutnya ia tak akan membuat kamu bersalah seumur hidup mu.

  3. incik neng // February 14, 2009 at 10:00 PM  

    aku tak pandai memberi komen membina
    aku katekan "sabar ya!"

  4. KagamiRenze // February 14, 2009 at 11:45 PM  

    huhu...xpa...sy ok...Tenkiu tuk KF..incikneng and GaaD...sy dah besa dilukakan...kekeke..so byk dah calar balar..kekeke...

  5. eliza // February 15, 2009 at 1:51 PM  

    girl jgn give up ok..
    biarkan dia pergi kalau skadar menyakitkan hati
    mmg pedih tapi kalau itulah yg terbaik utk masa depan..biar sja ok :D

  6. nazirul mubin // February 15, 2009 at 6:34 PM  

    LA NAPE NI NORMA ade mslh ke...tunang ade mslh ek

  7. Miss Ubi // February 15, 2009 at 6:58 PM  

    aik?....tunang???? are ur sure i hv tunang?...huhu