.

suka makan ubi

KECIL ATI SGT2

Posted by miss ubi | 5:19 PM | | 13 comments »

memang xbek amik2 ati nie...tapi kan...kalu dah keadaan tu teramat sgt la memaksa kita berkecil hati akhirnya terkecil la jugak ati nie...aku try accept cr tuttttt......tapi kalau kita ja berhempas pulas memadam dendam, amarah n kecil d hati nie...sedagkan tuttttt sentiasa memarakkannya dgn tindakan n crnya.....boleh dsimpulkan memang menguji kesabaran jugak...xpa...AKU manusia yg KUAT..tapi aku xtau la sejauh mana kesabaran ini....YA ALLAH ya TUHAN ku...harap2 tutttt tu..akan berubahla...kata2 nie amat bemakna..."kita benci org...tapi kita xtau brapa ramai yg benci kita"...so jangnlah kita membenci org tu....blogger-emoticon.blogspot.com

13 comments

  1. eliza // February 17, 2009 at 9:47 PM  

    apa si tuttttt tu buat sis?

    biarkan saja dia...buat nda tau jak..

    lagi di pikir lagi bikin sakit ati!

    cool ok :)

  2. Miss Ubi // February 17, 2009 at 11:51 PM  

    hehe...dia org yg patut d respect..tapi...xsemestinya bila mcm tu dia always rght kan?...erm..tu la..blog nie la wat lepas tencion..sikit hehehe..tenkiu nacihat...

  3. eliza // February 17, 2009 at 11:54 PM  

    nda apa...lepas jak...
    blog memang tmpat lepas tensen pun...
    aku pun kadang begitu..hehe

  4. Miss Ubi // February 18, 2009 at 12:15 AM  

    hehe...tu la psal...eliza d tawau ka?..d mana?

  5. eliza // February 18, 2009 at 12:38 AM  

    a'ah...d tawau...hehehe

  6. Miss Ubi // February 18, 2009 at 3:20 AM  

    hehe...leh jln kalo terjumpa t twau kan...hehe

  7. nazirul mubin // February 21, 2009 at 3:32 PM  

    oh..ubiii

  8. :: Alif :: Dal :: Mim :: // February 21, 2009 at 7:28 PM  

    marah betul ni..sabar2..

    ;p

  9. Miss Ubi // February 21, 2009 at 8:02 PM  

    yup..nazirul...ubii da abis

  10. Miss Ubi // February 21, 2009 at 8:05 PM  

    xmarah nie..angry jew...huhu...xdalah..da ok da nie...nasib la xjadik gaban

  11. -gardeniaboy- // February 22, 2009 at 9:54 AM  

    rileks ah =)

  12. Miss Ubi // February 22, 2009 at 12:34 PM  

    hehe..rileks la bah nie...

  13. nazirul mubin // February 23, 2009 at 2:41 PM  

    ade ubi lagi x? nk boli la..