.

suka makan ubi

letihnya la

Posted by miss ubi | 9:08 PM | | 2 comments »

salam...penatnya..tp rs mau tulis cikit la..

kemarin aku g klinik...cek kecihatan nie la...hehe..takot cebab Pae nacihat p cek.. takut2 paru2 beair...cebab ada serupa cimtom2 tu...tup2 cek pya cek..haha..cakit sendi tlg rahang dada ja..punya busy sampai susahnya la mau g klinik...nasib dah xtahan ngn cakit nie...tepaksalah g jugak...

bukan pa..mau g klinik pikir byk keja sangt..tu pasal tertangguh ja...


nie suma keja aku akn datg...


on Friday - midterm fiqh muamalat..(adoi..byk mau baca)..kelas lagik...replacement class pon ada jugak
on Saturday- replacement class...maybe have presentation jugak..
on monday-midterm islamic financial system lak..mlm class mandarin...

nie xsuma midteram lagi nie...baru cikit...

major assignment...OB ( xgerak lgik)..statistic pon sama..fiqh muamalat lom gerak...just draft ja..account lagi lom gerak..(part aku)....

aduhai...letihnya la......tutorial question lagi...asgmnt2 pendek lagi....adui...PENAT...STRESS...

hari cuti kena wat assgmnt jugak la...blogger-emoticon.blogspot.com....

erm...aritu kan...kecewa la...midterm....akaun n statistik
aku punya berhempas pulas membanting tulang temulang aku...p wat preparation tuk midterm n test statistic n account...ada lak dua2 kuar dlm bentuk teori tuk stat...n objektif tuk account...stresss.....ntahla result aku nie...kaciwa daku....tapi perjuangn belom celecai....chayok2..!!!

2 comments

  1. Anonymous // February 28, 2009 at 1:07 PM  

    berusaha lagi ea.temanku..

    jgn cpt keciwa...

    life must go on..

  2. miss ubi // February 28, 2009 at 5:05 PM  

    memang...xkecewa udah nie pas tgk video d blog kf..chayokkkk!!!!