.

suka makan ubi

Fuh letihnya lah aku ariniblogger-emoticon.blogspot.comtp mau jugak tulis di sini..lepas tension cikit..kekeke...aku bgn2 ja terus p cr info pasal IFS (Islamic Financial System).blogger-emoticon.blogspot.com.adoi...penatnya la biji mata aku nie...haha..mkn pon xteurus..(haha bru 1 ari ja mkn xterurus)...ptg2 br aku dpt siapkan keja membuat Literature Review..huh..mcm sng payah jugak mau carik info pasal SUKUK IJARAH + MUSHARAKAH+MUTANAQISAH ni.....tapi siap juga part aku alhamdullillah...blogger-emoticon.blogspot.compas tu meetg lak beberapa saat ja pasal keja OB (organization behavior)..fuh..dah setelll...adoi na..skarg mau wat lak pasal statblogger-emoticon.blogspot.comkeja tutorial tuk sok.da wat awl sbnrnya tapi xciap lg..huhu...arap2 sok xda kuiz la..kalo ada erm.....jadi Gaban la aku...blogger-emoticon.blogspot.comRabu ada lak lagi keja mau antar...adoi...ish aku nie patutnya aku belatih cakap BI nie...tapi....i hv no mood now..blogger-emoticon.blogspot.comand i hv a limited words..ngantuknyablogger-emoticon.blogspot.com..letihnya...blogger-emoticon.blogspot.comrabu mau antar 2 asgment..IFS and IBP (Islamic Banking Practice)..on Thursday lak mau siapkan tutorial tertunda aku..kekeke...pas tu Jumaat submit lak keja group OB...ish....nie pon lom termasuk lagi major asgment tuk Fiqh Muamalat...blogger-emoticon.blogspot.comadoi....wo hen mang....bu gaoxing...wo hen lei...mama..papa..bang wo...!!ok..la i need to go...to continue my statistik lakblogger-emoticon.blogspot.com...kekeke

0 comments