.

suka makan ubi

Xie xie nimen

Posted by miss ubi | 12:14 AM | | 12 comments »

waaa aku uda tua tambah...xpa...tapi...aku apy mlm nie....c Pae wish bday ngan housemate2 aku...nie adia dr Pae..aku bg tgk sebab ni adiah bday 1st aku thn nie...sebenarnya aku xda mintak pa pon...sebab byk masalah yg wat aku xda semangt...tapi korg tetap ingt aku...tenkiu la ngah2 mlm p wish...korang memang kawan2 yg baik...apapon aku apy sgt2...n....adiah tu memang yg wat aku melonjak apy..huhu...i like it..apy apy...apy...akhirnya ku dapat jua..(biarlah rahsia)..
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
.

12 comments

  1. eliza // March 7, 2009 at 6:57 AM  

    selamat ulang tahun! ni yg ke berapa ni?
    semoga dipanjangkan umur
    dimurahkan rezeki
    sihat dan ceria selalu ok!
    err..alamak teda fulus mo kasi hadiah lah..hehehe =P

  2. miss ubi // March 7, 2009 at 7:31 AM  

    tenkiu eliza....hehehe...nie yg ke 24 dah...warg xcaya aku uda tua...warg....hehe..heheehe..xpa xadiah pon....hehe...tenkiu wish..

  3. eliza // March 7, 2009 at 8:22 AM  

    biasa la tu awet muda la katakan...
    aku umur msuk 27 pun org kata macam budak baru lepas spm...huhu itu org yg kata la...bukan aku...hehehe

  4. miss ubi // March 7, 2009 at 8:30 AM  

    hehehhee.......hehe...so aku xperlu risau la nie..sebbbnyaa...aku masih cumil kuang2x.....hehehe..aku pengikut sis eliza..huhu..yehaa..

  5. incik neng // March 7, 2009 at 10:43 AM  

    yeppi bestday cik umur 24 wahaha

    tak dapat aa adiah dari jupun , psal aku sudda misken
    moge -moge sehat -sehat slalu di samping org-org tesayang err
    org tesayang

  6. Anonymous // March 7, 2009 at 10:50 AM  

    emm hepi besday ea cik ubi..yg ke 24 ea..hehehe
    semoge cpt2 tawen ok..

    psst: dpt present ape ?

  7. miss ubi // March 7, 2009 at 11:20 AM  

    2 incikneng: miahaha....org tersayang??...ala napa awl2 uda meken nie...xbeshnya la..baru mau demand...

  8. miss ubi // March 7, 2009 at 11:24 AM  

    2 kf: tenkiu2...tenkiu...kawenn ala...belom ada jdh muahahaha....present?...xmau bgtau....yg pentg wat aku terlompat...miahaha..

  9. ::alifdalmim:: // March 8, 2009 at 11:46 PM  

    larr..tak tahu la plk bfday awak..

    btw, 'Sanah Hilwa ya Jamil[ah]'

    semoga berjaya dunia akhirat..

  10. KagamiRenze // March 9, 2009 at 12:57 AM  

    2 alif dal mim:
    hahaha..xkan la mau bgtau dalam newspapar kan..miahahhaah...tenkiu..tenkiu.....

  11. Rina Lia (◕‿◕)✿ // March 9, 2009 at 7:46 PM  

    hye miss ubi!! Hepi beshday miss ubi!! da 24 ke? wow..npe muke mcm muda je..ape petua nye? hehe

    thanx sbb slalu lawat blog chokichoki..u r such a nice,beautiful girl ehh girl ke? ke young woman? hihi..

    smoge pjg umur, dimurah kan rezeki dan dipertemukan jodoh ^^

  12. KagamiRenze // March 10, 2009 at 6:47 PM  

    2 Chokichoki:

    hyee chokichoki...tenkiu..tenkiu...hehe...ya 24 hehe...wah muda ka?...hehehe...tenkiu atas doa choki2....