.

suka makan ubi

Posted by miss ubi | 5:15 PM | | 6 comments »

Huhu..susah mau cr kwn yg btl2 kwn skrg nie...kwn skrg ada time memerlukan kita ja...time kita perlu xdanya....faham kita? xdanya...tipu ja.. huhu...jaga hati? lagilah...susah mau cr...kalo wat something baik pon kan.. mungkin sebab balas apa ja yg kita wat ngn dia...huhu....xkesahla..hak korang..n diri korang....n aku akui....aku bukan la sebaik korang kan?...hehehe aku xlah terdidik sgt mcm korang...so, aku nie byk la buruk dari korang....moody la yg plg teruk...korang baik....aku ja buruk...aku sedar..tapi tu kelemahan aku....YA ALLAH rindunya pada kwn2 lama.....kawan2 yg ada time susah dan senang...bukan time kita senang ja....tapi bagus juga byk benda berlaku sekarang nie...sekurang2nya aku tau siapa kawan...TQblogger-emoticon.blogspot.com

6 comments

  1. incik neng // March 12, 2009 at 6:54 AM  

    neh apsla entry sedih tidak bertauliah neh wahahaha
    lep lep kawan bleh dicarik , sahabat ? sukar skek kot
    teman? aahh nanti la makan sarapan dulu wahhaa

  2. Miss Ubi // March 16, 2009 at 10:44 AM  

    hahaha.....n3 sy suma xbertauliah...hehe...nnt la sy post yg ada tauliah sikit..

  3. khaLifah feDi [ THE PEIN ] // March 22, 2009 at 6:28 PM  

    emmm...........ndapa kwn biar beribu..ok

  4. nazirul mubin // March 26, 2009 at 9:49 AM  

    sy kn kwn awk,..tp awk je x anggp sy kwn kot..huhuhu

  5. Miss Ubi // March 27, 2009 at 6:34 PM  

    2 kf:
    kwn beribu xguna juga kalo menyakitkan hati..

  6. Miss Ubi // March 27, 2009 at 6:35 PM  

    2 nazirul mubin:
    sy xanggap awk kawan?...bila masa?....