.

suka makan ubi

CERITA AKU D BLOG KAWAN .....

Posted by miss ubi | 6:13 PM | | 13 comments »

meh baca nie.....nie cita saya d blog kawan sekelas saya...yg rasa kelakuan dia sangat disenangi oleh kebanyakan orang...n saya rasa saya xla sebaik dia kan???......so bacalah untuk dikongsi bersama........TQ for this post erk...hope ur xla stress erk.....n try 2 find someone like ur want..




''have you ever had friend that very annoying??..i had one..this current la..fuhh cukup2 menyampah..tp, dear blog..can i make some confession again..i need...i have too..plez..plezzz...[blog:ok..ok...^-^]blogger-emoticon.blogspot.com Just imagine she is one year old than me..and her attitude like childish..she want everyhing must be in her command..what the hell..blogger-emoticon.blogspot.comat first time i did not know her attitude like that..and one of my friend had told me be4 about her attitude..but i think maybe she is too sensitive or whatsoever..so for this semester..im quite close to her.. and just less for 2 weeks..im feel im crazy!!..blogger-emoticon.blogspot.com change mode to BM...giler kenapa?gile2 + meroyan merajuk..sikit2 merajuk..pas2 tarik muka...dia ingt org suka perangai dia..Ya ampun...cmni ke perangai die..buruk benar..plus..ni thp cipan la sakit ati..just imagine..kalu g makan kan..syida tak tahan nk toilet...ckp jer ko tggl jap eh..aku g toilet..dier leh ckp ko cr dulu kwn aku kt sini..bru ko leh g..tak gune..duk kejap xblh ker?blogger-emoticon.blogspot.comdier ingt semua llk pndng dier..harap skl pndg cntik..dua kali macam witch!!..fuh..jaat mulut ko syida,bkn time tu jer..dier ddk syida g bli air pun nk ikut..sian la laki dier..mati la......hahaha... blogger-emoticon.blogspot.comwaa..menyesal rapat ngn dier..i should be independent at first place..shiitt...fuuhh...luckly im only one class with her..mandarin..aiseh..she always think she is so good!!but not..thinking im gonna give link of her blog..but its im too crazy.. and thats is one reason im chnge my URL..keep save from this annoying person!! for those my friend who read this..im sorry..i need some place to tell the truth of me.. syida bkn memilih kawan....n kita pun bru kenal..dont hoping people will do or obey ur command..it need to have give and take..one more thing, hate org 'tikam kwn dr blkang..and not sincire when making fren!!u witch!!!fuhh~~~blogger-emoticon.blogspot.com Better be friend with Amad..it more loving+ nice+cherrfull...and i love him...yeaa!!! btw i love be friend with my sibling..ibu...makteh...who else..hermm..ira+ida +rehan..and also my roomate mar...""""



mau komen cikit jak la....wah pernah lak dia tahan nak g toilet gara2 sy mintak cr teman?..hahaha...baiknya......wah beruntungnya laki dia...wah baiknya syida selalu ikut cakap..wahhh xsangka....n last sekali pas nie mesti polis mau tangkap saya....sebab kes tikam...

13 comments

  1. cik tasha shafzan // March 29, 2009 at 10:58 PM  

    salam perkenalan..
    kawan saya pun penah tulis macam ni tentang saya..
    tak de la sama sangat, cuma dia menceritakan tentang keburukan saya tanpa mencari kesalahan diri dia sendiri..
    lagi 1, polis takkan cari awak, sebab dia mana nampak awak tikam..
    kan dari belakang.. XD

  2. miss ubi // March 29, 2009 at 11:14 PM  

    salam perkenlan juga...hehe betul tu..bgus jugak dia tulis sekurgnya sy tau sy nie jahat..haha..tapi kan..sy xmintak dia kawan ngn saya...sebab dia dah xda kwan dia follow sy...then now sy dia cakap keburukan saya tuk 1 MALAYSIA leh tahu...napa dia xletak pic saya...npk jugak muka sy yg dia kata cantik macm witch tu haha...ya lupa lak..sy kan tikam dr belakang...

  3. Anonymous // March 30, 2009 at 11:48 AM  

    ubi..
    kesian kt ko kan..
    aku tumpang simpati..
    biasa la..
    da xde kawan br nk kwn kita blk..biler menyampah buang kt tong..die ingat kita nie ape..die tu sape!!!bajet bagus sgt....
    die rs die hebat sgt
    sukati makbapakatoknenek die nk tinggikan suara
    die ingat kita nie xde hati dan perasaan..
    walau ku tau aku nie jahat jgk tp aku cam rs die lg thp dewa jahatnye...
    wpun dulu aku jahat sama mu tp kt still kawan kan perbetulkan mane yg xbtl..right..jd yg lebih baik dr semalam..xgitu ubikayu...hehehe
    sabo ye dear...
    hope your life fine always..
    i'm always behind u to support..

  4. miss ubi // March 30, 2009 at 12:27 PM  

    haha...tenkiu 4 the support..manusia mmg ada kelemahan msg2..so apa yg dia kt tu aku tima..sebb i know merajuk tu aku punya ciri2..lagi dua..sikap moody n always tension dah lama aku mentioned d blog nie dlm part "about me"..so its up to 2 her...byk benda yg dia wat lagi bebudak dr aku...tp..xpa...dia lagi "XCHILDISH"..xpa org kenal siapa aku n org kenal siapa dia....so mls mau cakap da..

  5. miss ubi // March 30, 2009 at 2:39 PM  

    ""xpa org kenal siapa aku n org kenal siapa dia....so mls mau cakap da..""opss...seblm sesapa tersalah anggap......nie maksud aku..org boleh nilai diri kami masing2....xpayah aku ckp lelebih sgt...kalo org rs aku teruk tu hak diaorang..mcm tu juga sebaliknya..

  6. incik neng // March 30, 2009 at 3:23 PM  

    aku tak paham ceriat sebnarnye whahaha
    takpe takpe
    bersabarlah semua kejadina ade hikmahny e
    rock smapai mati yerghh

  7. miss ubi // March 30, 2009 at 3:38 PM  

    xpa...xpam pon xpa...haha..besalah pompuan nie kan..kalo gaduh mmg cam nie...better laki tgk jak..miahahaha..kalo incikneng join sekaki cam pompuan la pulak kan..miahaha..TQVM 4 ur advice...arigato ni..

  8. CikKura // April 8, 2009 at 5:43 PM  

    sapa sbenarnya yg bsikap kbudak budakan ni...aku rasa dia bkn miss ubi sbb klu di fikir2 blik adakah kita yg da dwasa ni kwn nk p toilet pun takleh di tinggal kejap....tak logik tul... klu ye pun nk di beri pujian sbg budak baik, kwn yg baik tak perlu la nk memburukkan org lain utk mdpt pujian...kwn sndri lak tu...adeh...ni br childish namanya...emm...wat syida, utk mjadi lebih baik, bkn melihat pada keburukan org lain tp lihat pd diri sndri...dan tnya pd diri sndri knp org wat kita begitu wat bgini pd kita...kdg2 ksilapan dtg dr diri sndri...emmm...byk lak aku berceloteh...hehe...sory...

  9. miss ubi // April 12, 2009 at 1:53 PM  

    no komen...kekekekeke...xpa biar pembaca blur..biarlah n3 yg dia tulis pasal miss ubi menjadi hiburan n kenang2ngan...huhu...harap dia waras la selalu...huhu

  10. Anonymous // August 25, 2009 at 4:02 PM  

    saya penah cerita keburukan roomate (also my coursemate) kt kawan baik saya. Segala luahan tu sekadar untuk melegakan rasa tak puas hati sbb roomate byk prgai xelok, kuar blk lwt mlm ngn jantan.. penah biarkan saya balik umah sewa jln kaki sorg pas clas malam... sbb nk dating. sakit ati... ade gak member len yg dgr luahan tu sbb kitorg bekumpul same2 mse sya ngadu. Last2 de yg report saya ni bwk mulut n roomate sya dpt tau. sadis tul. bila dari mulut org lain kedengaran lebih panas. hmmm...ntah la. saya menyesal gak. dan saya masih perlukan dia sebagai teman.

  11. miss ubi // September 10, 2009 at 2:34 PM  

    hehehe....ok la tuh kalo kamu nak kawan ngan dia lagi..

    tapi ubi xnak da libatkan diri ngan bekawan ngan dia..sebab mencegah lebih bek dari mengenali...

    mungkin ubi buruk pada dia..tapi bg ubi slagi kita ikhlas nak kwan kebaikn atau keburukan kwn kena tima...

    bad mud or so on...besalah manusia kan...mungkin ubi jenis cam tuh...

    dia kena tau jugak pgai dia mcm mana...mayb ubi badmud sebb pgai dia..dia xtau kan....tapi sekarang biarlah..

    apa dia ckp ubi dulu biarlah..dia berhak cakap apapon...
    nie ubi copy paste dari blog dia dulu sebab time tu geram jugak..tp tu dah lama..huhuhu..

    n3 nie dah lama..
    saja ja masih simpan..leh wat kenangan bila dah xstudy nnt..

    bg ubi past is past...n now ubi happy without her..
    yes am happy now..

  12. Bro Framestone // September 13, 2009 at 3:49 PM  

    wow ubi...controversi gitew hhuhu

    bro paling teruk pun... lupa nk g toilet...sedangakn dari tadi dok tahan... (tp leh terlupa yg bro nk kencing) addict sgt tolong org or wat koje

    hope xkne batu karang ek

    out of topic-->he...23x ubi nk sama kahwin cam sharamli ek... oh dgn sape teu..dah de calon2nya x.... bro nk amik 131313...he..23x ade ke tarikh tue ek

  13. miss ubi // October 9, 2009 at 6:27 PM  

    tu la pasal...kontroversi xtentu pasal...

    hahahhaa....ada2 jak bah bro nie ...calonnnnn?

    wow best question 4 me...hehhehe...biarlah rahsia....

    hahahah...bro nak tau bro tunguuuuuuu..kekkeke