.

suka makan ubi

N3 xda makna..miahahah..

Posted by miss ubi | 1:32 AM | | 8 comments »

salam...hola...haii....ni hao ma?..wo hen hao......jintian wo hen gaoxing...wo bu zhi dao...keshi wo hen gaoxing....kekekkeke....

hahaha..hantam sajalah ayat mandarin aku neh..nangis laoshi kalo nampak blog aku..laoshi2 aku la anak murid mu yg benar2 terer tahap sin chan..miahaha..ok lupakan pasal laoshi aku..

now 1.35 am...huhu...lom tido agi..aku xtau mau post apa..tapi aku dah lama xtulis menulis guna ayat yg lahir dr kepala huts aku neh...arinie kan aku happy...xtau napa...sewel udah kot..kekekeke...tapi apy lah...

mayb ada some of my prob udah cetel huhu...keke..lalalala..
aku dah susah mau tido mlm neh..aduiiii....ciang lak aku kuat tido...aku dah besahabat bek ngn bat nie...so wahai bat2...suma...kalo mlm jom la lepak ngn aku..(ops bat ada bolg meh)..

beberapa arini aku enjoy gila...asgmnt udah xda..cuma tggl presentation jak....alahai...kena bergiat mara la jugak aku neh..

tuk kwn2 baru blog aku...celamat berkawan...celamat malam..celamat hari raya...majulah sukan untuk negara....mesra!!!!...(bukan aku tapi BOB AF yg cakap)...

8 comments

  1. Anonymous // April 6, 2009 at 2:10 AM  

    muhhaah patut arr pg2 kacayu aq happy upernye ..emm cik ubi btol arr..law ase hapy nie semu aase nk wat kn..kdg2 mende yg pelik2 sak maw dibikin muahhaa..ok smile always tq..coz ym dgn aq ea..bye2..:)

  2. eliza // April 6, 2009 at 9:09 AM  

    dan selamat pagi, slamat brekfes, slamat lunch, slamat dinner dan slamat si selamat dan slamat smuanya buat miss ubi...hehe :D

  3. miss ubi // April 6, 2009 at 10:35 AM  

    2 kf:
    miahahaha...kekeke...padan muka kf kena kacau..lalala...kf xleh lagi masuk permainan regu..sebab failed bab teka2...miahaha

  4. miss ubi // April 6, 2009 at 10:38 AM  

    2 eliza:

    pagi sis..hehehe...ya kesimpulan dr rumusan yg dependekkan menjadi conclusion adalah..SELAMAT..kan2? kekeke

  5. Anonymous // April 6, 2009 at 11:10 AM  

    muahahha...regu !!

  6. miss ubi // April 6, 2009 at 11:16 AM  

    jan xngaku sana kf..

  7. Anonymous // April 6, 2009 at 9:49 PM  

    emm regu ape sih ndak fhm aq lho hik3..

    op3 jgn luper amik award ea..ok

  8. miss ubi // April 6, 2009 at 11:24 PM  

    hehehe..xpala biar ubi pam sowang2...kekeke