.

suka makan ubi

award-tag-award

Posted by miss ubi | 12:08 AM | , | 8 comments »

salam..ok la..aku aku mencuri masa aku sendiri lu..mau pampang award n jawab tag sekali jap...hahaha..nie dr kwn2 blog yg bg..tenkiu la erk..xlama lagi aku xda d blog untuk jangka masa yg lama..so amik kesempatan masukkan suma apa yg patot..huhu..


nie AWARD dari adik ZATIE....muahhh...tenkiu...







Nie dari PIKOK n MYE....tenkiu la wahai adik2ku...huhu




sape beutipul sile amek!!




hahaha..apa kes award nie Mye..miahaha..wat betipul2 jak la...hahaha...ok btw tenkiu la..rajinnyala korang neh bg award...xpa..my award coming soon okai...yg pasti before i bercutii panjang...huhuhu...


nie peraturan mye bg...!!

1.Pastikan jantina anda adalah perempuan
2.Copy badge sebagai award anda
3.Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
4.Pass kan award ini kepada girl-friends anda


JAWAPAN UBI:::

1-aku pompuan ok..huhu..
2-udah amik ngan muka tebal...huhu
3-7 sebab kenapa bangga jadik pompuan-

1) aku boleh pakai emas...huahuahu betol2 mami jarum
2) aku dibagi wit lebeh cikit (wahh sungguh materialistikkkkk plastikk!!)
3) aku xsegan2 pakai losyen
4) aku xsegan2 malu kucing...malu cat..kambing..goat...
5) xheran la aku penakut cikit sebab aku pompuan
6) aku dapatla pakai baju kurung
7) aku leh dipinang xpayah susah2 meminang kekekeke...(tada...fuh!!!)

4-blogger pompuan amik la...

nie lagik MYE bagi..








Rules :

1) Copy image kat atas ni.
2) Tulis sebarang komen pasal penghantar ni.
3) Send kat mane2 blogger yang kamu suka. (unlimited)


JAWAPAN:

1-udahhh
2-komen pasal penghantar:::

mye nie kawan baru blog...hehehe...1st kenal dia g sebok g cuci baju..hehehe..pas tu dia muda dari miss ubi nie...then dia berkwan ngan blogger laen spt PIKOK..huhu...

3-amik la award n tag nie kepada suma follower n my blog list...datang blog amikla..

8 comments

  1. keSENGALan teserlah.. // April 26, 2009 at 12:53 AM  

    waahh..
    blog berwajah bru..
    lawa2..
    huhu..
    welkam sis..

  2. miss ubi // April 26, 2009 at 1:04 AM  

    hehehe....mau ubah sebelom bersara jap dr dunia bolg..

  3. Anonymous // April 26, 2009 at 1:22 AM  

    jgn besara arrr..ok cik ubi..

  4. miss ubi // April 26, 2009 at 1:27 AM  

    hahaha...ala besara xlama...2 bulan jak la..kekek

  5. incik neng // April 26, 2009 at 10:37 AM  

    neng nak amek tapi takut nanti cik N marah kalu letak kat blog..neng amek tahu jela ngahaha

  6. miss ubi // April 26, 2009 at 11:12 AM  

    alalala....cian de lo...

  7. pink_butterfly // April 27, 2009 at 9:38 AM  

    award??

    tima kaceh ya cik ubi~~~

  8. miss ubi // April 27, 2009 at 3:55 PM  

    ok..welcm...amik ya..