.

suka makan ubi

kepala hotak d mana???

Posted by miss ubi | 7:23 AM | | 9 comments »

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comhaaa..arini memang bangun pagi mood memang teramat MARAH...

tempat ubi ini masalah air...sebab catuan.....dipendekkan cerita...jam 5pagi kot dah air xidup...then 11 or 12 mlm baru air idup lagik..
so..ubi nie beli tong besar tuk air..ada selamat sikit..tapi kena jugak bejaga malam sebab nak tadah air..

sebab nak tadah air nie..supaya tangki umah kami nie dapat disimpan air tuk kegunaan pagi...
TAPIIII..menjak beberapa menjak nie...bila bgn jak pagi air dah kering dekat tangki...

tau kenapa????? kengkawan budak seumah jugak yg datang berhijrah dari kediaman kampus datang dengan sesuka atinya p mandi pagi..sudahla KURANG HAJAR!!!...xminta permission plak tu...SELAMBA ORANG UTAN plak...mandi bagai nak RAK!!!..blogger-emoticon.blogspot.comdia pikir bilik mandi tuh KOLAM RENANG apa?...nak tompang mandi agak2 la jugakk.....badigul...

tambah wat panas kita yg tuan umah nie xmandi lagi...nak melabur AMANAH SAHAM BUMIPUTRA pon ditunda dari semalam sampai la idup air...sebab air dah kering kontang...ya memang ada tong..tapi.....tong tuh tuk kegunaan sepanjang hari sampai mlm..nak melabur air kenalah banyak...i bukan lap pakai TISUUUUUUUU ok....

akhir kata arini..!!!!!kepala hotak ko!!!!wat umah nie macam ko yg punya...dah la pengotor...pakai selipar dr umah dia masuk umah org terus g tandas..

WARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BONGOK+SENGAL+BEGOK+TOYOL+ORANG UTAN+AYAM GORENG+MAGGIE+geram!!!!-PANDAI=BADIGULLL>>>

ha puas ati aku..blog ini aku yg punya!!!

9 comments

  1. ayin jemin // August 6, 2009 at 10:43 AM  

    wa.....agkm rh disitu.sabar2 k.
    xpa..luahkan saja!

  2. dedaun pisang // August 6, 2009 at 11:45 AM  

    hahaha tape2 luahkan spuasnyer..........=p

  3. miss ubi // August 6, 2009 at 12:24 PM  

    2 ayin jemin :

    ni la pasal men sembur jak..wat panas tol ba


    2 dedaun pisang :

    dah puas dah ati nie..kalo jumpa org tu lagik..siap dia i sembur guna ridset

  4. ceritaku MEMORIKU // August 6, 2009 at 12:48 PM  

    marah betol nampak.
    kalo jd kat nadz mmg kena humban masuk lombong biar tak timbul2.senang skit.hehe
    -na'dz

  5. miss ubi // August 6, 2009 at 1:00 PM  

    2 ceritaku MEMORIKU:

    hehehehe...berat ba dia xlarat mau angkat n humban ...

  6. Monkey D Luffy // August 6, 2009 at 8:49 PM  

    tampal ler notis larangan


    haha

  7. miss ubi // August 6, 2009 at 8:56 PM  

    2 Monkey D Luffy :

    dah tegur guna mulut nie pon wat bodoh jak..nie lagik notis..manalah d layan bah

  8. cik ian@aH Lian~ // August 14, 2009 at 12:08 AM  

    tutup saja pintunya!
    senang!

  9. miss ubi // August 14, 2009 at 10:05 PM  

    memang tu yg mau d buat..biar padan ngan muka dorang..huahuaha...