.

suka makan ubi

xmau!!

Posted by miss ubi | 10:48 AM | , | 5 comments »

aku xmau balik campus..wargh!!!!!!

tapi kena jugak.....sebab nak abiskan study..

setahun lagi..setahun lagi..

tapi kali nie aku betul2 xda semangat sangat2..

byk benda yg terngiang2 d kepala hotak...argh!!!belum balik aku dah xapy..balik

lagyla xxxxxxxxxxxxxx apy..

sem lalu byk masalah..xpala...biarkan ja...sem nie aku xnak ada masalah yg sama..aku

da mlas layan..

result lalu maintain ja...tapi ada kecewa..sebab result lalu bg effect CGPA..

xtau nak amik semangat d mana...

ubi pun dah xda semangat..

untuk yg awl2 nie sumanya masih agak suram n kelam...huhu...

wahaha...

semoga aku cepat kaya!!!!!!n kawin!!

5 comments

  1. chentaMAYA // June 27, 2009 at 12:03 PM  

    ala~
    skit je dah!
    u go gul!!~

  2. 'AQILAH // June 27, 2009 at 7:49 PM  

    ubi! xmau patah smgt! tgkatkan lagi sem ni

  3. ::alifdalmim:: // June 28, 2009 at 12:28 AM  

    hahaha...

    selamat kembali mengadap buku2..

  4. Kapten Luffy // June 28, 2009 at 2:15 AM  

    makan ubi rebus kala nak semangat

    kekeke

  5. miss ubi // July 9, 2009 at 6:21 PM  

    2 ♥chentaMAYA™ :

    yups....akan d go kann!!!


    ファラ 'aqila :

    xpatah...patah tumbuh hilang berganti...ubi patah ada pucuk baru lagik!!chayok!!huhu..


    :: Alif :: Dal :: Mim ::

    ooooo...gelak ya....tarik telinga baru tau...


    Monkey D Luffy :

    mkn ubi rebus??...nnt d try...kalo xleh ubi bom kamu ya..