.

suka makan ubi

Faham x?

Posted by miss ubi | 12:42 AM | | 10 comments »

BUAT2 PAHAM K

nie perkataan tuk 1 chapter yg baru jak aku ingat..wah ada byak chapter gikk..siap aku lukis2 lagik..agak publisiti murahan cikit erk...tapi..padulik la..janji aku ingat!!huahua...agak buruk lukisan aku bila menggunakan alat selain tangan...lalala...

nie lak masuk yg kedua...tada....!!cis byk lagik mau wattt...

nie yag ketiga.......1 more chapter...chayok!!!!...ubi!! ubi!!!chayok!!!!

akhirnya...4 chapter dah abes...fuh lega..tapi xingat sgt gik..mau d kasi lagi kuat ingatan ini..suma nie perkataan2 untuk sem nie...sem lalu punya byk lagik....kena refresh balik jugak nie..ok la...nie ja hasil karya mandarin dari ub tuk sem nie...huhu...xlama lagik ubi cuti...kemungkinan besar ni n3 yg third last da...pas tu ubi x berblog selama 2 bulan....

10 comments

  1. Anonymous // May 3, 2009 at 1:51 AM  

    satu ape pon aq teda fhm lor!!!

  2. miss ubi // May 3, 2009 at 1:52 AM  

    hahaha..xpa biar aku jak yg pam...wekkk...lalala

  3. s.f.y // May 3, 2009 at 2:10 AM  

    cik omsss..rajinnya die...
    ko tulis atas apa tu...
    nanti ms pekse i nak duk sbelah u tau..
    hehe....mcm boleh pilih2 tempat....
    omssss.....women xi huan he ai lao shi....
    kan3...hehe

  4. miss ubi // May 3, 2009 at 2:17 AM  

    hahaha...tims mengongs...haha...hen bu hao..wo hen pa laoshi...ni bu pa ma?..laoshi hen yan..

  5. Anonymous // May 3, 2009 at 2:02 PM  

    eh bhse arr fa nie kurg speking arr!!!

  6. miss ubi // May 3, 2009 at 2:06 PM  

    hahaha..angguk2 jak KF..lalalala

  7. 'AQILAH // May 3, 2009 at 2:30 PM  

    oh.
    ko da huayu 3 la ni.
    da belajar tulis.
    aku blaja tulis cine next sem.
    takotnye.
    macam pening je..
    wewewewew~~

  8. miss ubi // May 3, 2009 at 2:53 PM  

    ya huayu 3 dah..nie sem last udah..hahaha yes!!aku mau gilak udah amik neh...sebb aku busy so...masa xda sgt tuk mandarin neh..

  9. prasasti_puteri // May 5, 2009 at 11:52 PM  

    ~sila ajar saya pula...~
    ~hehe...~
    ~perkataan itu ditulis or taip?~

  10. miss ubi // May 6, 2009 at 12:24 AM  

    2 prasasti_putri-

    perkataan ini ubi lukis d paint..hehehe...supaya ubi ingat...heheh....