.

suka makan ubi

ROOMATEKU B'DAY

Posted by miss ubi | 11:43 PM | | 4 comments »



Arinie bday Pae..kami p Pizza jew p celebrate..cian dia...udah la kek memang xbulat....terbahagi lak tu...hahaha..pic d atas tu purak2 jak dia tu belakon memotong...cuba tgk kek dia tu segiempat tepat lagik bah...haha.... kami p Pizza dengan penuh bergaya..kecuali aku la...kekeke...sebab mau tagkap pic bday kunun..haha..aku yg beriya mau bergambar drg lak yg melawa..hampeh!! xpa...walaupun aku xbergaya janji aku mamam jugak kekeke...hehehe. ha........nie la apa yg kami mamam....sampai xlarat mau abis...loya pon ada.sebab sop xda...hehe..setibanya makanan kami....kami pon memulakan aktiviti suap menyuap yg penuh mengada2..haha.. mengada2 dua2 pon control..hehehe..pura2 lagi ko pae malu2..haha..aku yg malu menyuap depan cam..ciss.c Syida....lak menyuap c Pae...xpandai jugak c Pae ni kenyang2..heran aku..malu aku jd roomate..huhu....pas ja men suap2 kami pon menyuap diri sendiri... alalala..c Syida..berposing..... hehe..kami merasakan posing nie comel...kekeke...tu la pasal bergambar....kekeke...sekali sekala

P/s:....thanks Syida menjayakan plan nie..walaupun berlaku secara disedari oleh Paezah....hahaha....HAPPY BDAY PAE san......

4 comments

  1. akihalu // January 31, 2009 at 3:50 PM  

    sedap kan mamam...sampai rasa cm muak pun..hahahahahaah~~~~besnyerrrrr

  2. TULIS ONLINE // January 31, 2009 at 5:35 PM  

    Salam Blogger,

    Harap blog nie jd penghubung antara kita kay..

    Take care

  3. miss ubi // January 31, 2009 at 6:26 PM  

    wsla..i hope so...

  4. miss ubi // January 31, 2009 at 6:28 PM  

    Hehe..memang muak....